El Carlit (28/09/13)

El passat 28/08, acompanyat amb una colla d’amics i familiars, ens dirigíem al les Bulloses per ascendir al pic del Carlit (2.921). Es va sortir a les 8:45 del pàrquing de les Bulloses (ja que a partir de setembre s’hi pot arribar amb cotxe), després d’esmorzar.

El temps no va acompanyar gaire ja que va està tapat tot el dia. Tot vorejant els diferents llacs ( el Blau, el Blau Petit, el de la Llosa, el Negre entre altres ) que hi han, es va començar a caminar mentre es podia gaudir de les vistes de les diferents muntanyes. Pel què fa les indicacions, el camí no és especialment difícil al principi ja que és una via bastant popular i el camí està bastant fresat, a mesura que s’avança el camí es va fent més dret i les extensions d’arbres deixen pas a les grans extensions de terreny i a les pedres.

Vorejant un dels llacs.

Seguint el camí .

Encarem el cim.

A mida que el camí es va complicar ens vam separar sense adonar-nos-en mentre xerràvem amb els companys, abans de començar el que seria el tram més dur, ens vam trobar amb un llac petit amb gel on hi vam guardar una ampolla amb beguda per la baixada. Un cop passat aquet punt de mica en mica les roques es tornen més escarpades i s’ha de grimpar intentant no perdre el camí fins arribar pràcticament al cim.

Vistes dels llacs.

La nevera.

La última neu de l'estiu.

La última neu de l’estiu.

Les últimes roques.

Un cop a dalt el primer que van fer els meus companys va ser fer un “cigarro” i tot seguit menjar, eren més o menys les 12 un cop van arribar la resta de companys vam tornar.

A dalt al cim, es pot veure tots els llacs i els diferents cims que envolten el Carlit, a l’hora de baixar vam canviar la ruta per veure el diferents llacs que hi han, si és època vigileu amb els pescadors de truites que no els hi espanteu els peixos.

Vistes des del cim.

Un moment per la reivindicació.

La última foto abans de baixar.

Polansky.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *